Sunday, January 24, 2010

Alpha Lipid Lifeline: Dari pengalaman doktor pakar sakit puan


Dr. Aida bt Esa
Seorang doktor pakar sakit puan (O&G)dari sebuah hospital swasta di Miri menyatakan bahawa beliau menggunakan produk ini untuk mengurangkan masalah resdung dan masalah alergi di kalangan ahli keluarganya dan dirinya sendiri. Alhamdulillah jika sebelum ini setiap hari beliau mudah kena resdung dan kini bebas dari masalah tersebut, begitu juga anak-anaknya. Oleh kerana beliau dah yakin dengan produk Alpha Lipid, beliau menyarankan pesakit-pesakit beliau menggunakan produk ini.
Ada yang mengalami masalah haid yang tidak teratur, ketumbuhan (cyst), amenorrhea (tiada haid langsung), dan juga kes endometriosis (sakit sewaktu datang haid), semua masalah sakit puan/wanita ini berjaya dikurangkan oleh pemakanan semulajadi Alpha Lipid!
Mungkin kolostrum mengandungi growth factor yang membantu menstabilkan hormon dalam badan wanita dan membantu mengembalikan sistem normal peredaran hormon wanita. So wanita-wanita amat disarankan ambil pemakanan semulajadi kolostrum Alpha Lipid ini!

******
Dipetik dari blog  Wan Hamidi, seorang ahli farmasi yang telah menjalan busines Alpha Lipid secara sepenuh masa dan berjaya dengan hebatnya.
A total inspiring person.